ТМ «МАЖОР» ВІД «АВК»: ЗАВЖДИ НА ЗВ'ЯЗКУ!

11.06.2014

Змінюються розваги, інтереси та спосіб спілкування – змінюється й «Мажор». Компанія «АВК» відновлює комунікаційну підтримку повітряних батончиків «Мажор».

У рамках перезапуску бренду змінився дизайн упаковки та розроблена комплексна кампанія з просування в інтернеті.

Ось уже 20 років українські діти та підлітки обирають для перекусу натуральні та смачні повітряні батончики «Мажор». Бренд «Мажор» став невід'ємною частиною життя школяра, тож прийшов час розмовляти однією мовою – спілкуватися з молодою аудиторією «Мажора» в інтернеті. У 2014 році «АВК» запропонує аудиторії стильний сайт «Мажор» та безліч цікавих інтернет-активностей.

< Повернутися
bg